Stjärnor på is...

Ja det kan inte hjälpas. Jag tycker att det är kul. Duktig är dom oxå. Själv är jag absolut inget proffs. När jag ska stanna på skridskor åker jag antingen runt i cirklar eller åker rakt in i sargen hahaha...

Idag har vi ial tapetserat i sovrummet. Belv hur fint som helst. Är supernöjd. Ska bara upp med en hylla imorrn så ska jag lägga upp en bild på slutresultatet.

Och idag har det snöat hörrni. Det har säkert kommit en decimeter. Helt otroligt. Och vi har ingen spade så nu är vi insnöad här uppe på kullen *fniss*

Nej nu ska jag stänga av den här och va lite social med älsklingen istället.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Väntar ivrigt på bild ;-)

2008-11-16 @ 21:18:56
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0