Trött!!!!!!!!!!!

Men gud va trött jag är... Skulle kunna döda för att få sova lite. Jag vill bara vila. Snälla låt mig få slippa träna, laga mat, tvätta osv... Jag vill inte!! Och så måste man ju snart börja styra för julen oxå. Baka och fixa julklappar. Och jag brukar tycka att det är super kul. Men nu vet jag inte hur jag ska orka. Och när ska jag hinna allt. Jag och Göran bör väl åka nåt till Birsta och julhandla, sen ska jag till syrran och så vill jag åka hem en sväng innan jul oxå. Och så hinna pynta och baka som sagt. Och fixa lite mat och så om det blir så att vi firar jul hos oss i år. Och som sagt det här är i vanliga fall grejer som jag skulle längta till och verkligen tycka är roligt. Och det blir det förhoppningsvis oxå när jag kommit igång.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin din nya blogg blev....känner igen en av bilderna sedan du va' hos mig i somras....=)

Håll inte på och "örsa" inför julen...maten hjälps vi givetvis åt med...jag och mamma tar med.....baka kan du strunta i och köpa! Om det blir för stressigt att komma hit får du strunta i det.....kramar storasyster

2008-11-19 @ 14:56:56
Postat av: Sara

Vad fin bloggen blev=)

2008-11-19 @ 19:01:33
URL: http://sarawhatever.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja, håller med Sara, man behöver inte göra allt. Se till att varva ner nu. Tänk på dig själv och Liten..!! En jul kan man offra..!! Jo, funderat klart om vagnen?? pöss

2008-11-19 @ 20:05:23
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0