Trött

Jag är trött. Och har fortfarande ont i ryggen. Och illa, och kl är bara kvart över tio. Kommer bli en bra dag. Not!! G ligger fortfarande hemma och har ont stackarn. Hoppas bara han blir lite bättre sant. Vi ska ju nämligen åka till Östersund på söndag och titta på Tom när han spelar handboll och fira syster yster som fyllt år här i veckan. Han säger att han minsann ska åka, men har han så här ont kommer han ju aldrig att kunna sitta hela vägen till Östersund.  Men men, vi får väl vänta tills imorrn och se hur han känner sig. Tänkte sätta han i badkaret ikväll. Varmvatten och massagestrålar borde väl göra susen. Åtminstone hjälpa han för studen. Slappna av i musklerna.
Så imorgon blir det Elin som får städa hela huset. Känns ju super kul verkligen. Men jag måste. Det är så jäkla dammigt överallt. Och vi som skulle tapetsera i sovrummet imorrn. Snyft!

Börjar få lite dåligt samvete för att jag köpte kläderna till liten igår oxå. JAG HAR JU INGA PENGAR! Kanske måste lämna tillbaka dom. Men jag vill inte. Dom va ju så otroligt söta. Och lillen måste ju ha kläderna. Hatar att vara fattig. Har aldrig varit så här fattig i hela mitt liv :-( Men mamma sa att jag skulle behålla dom och att hon skulle ju sponsra lite sen oxå :-) Söt mamma.. Säger alltid dom saker jag behöver höra. Kan ju bero på att hon känner mig så väl oxå. Vet exakt hur jag är. Mår alltid dåligt över pengar..ler..

Nej nu kanske jag måste jobba lite hihhi.. Eller jag måste ringa till syrran först och höra vad hon tyckte om kläderna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0