Varit på stan....

Idag har jag varit en sväng på stan. Gick ner mitt på dan för att titta på vinter skor. Hittade ett par fina, men jag är lite osäker för sular är inte så grov, så jag är lite osäker på hur dom kommer att vara att gå med på snön. Om dom blir hala. Men jag har ju åtta dagar öppet köp så jag hinner ju fundera lite. Sen köpte jag lite tråkiga men nödvändiga saker oxå. Ett top lack, brunkrämoch eyeliner. Och så köpte jag ett par nya örhängen oxå hihihi...
Och så va jag ju in på Lindex. Och där hade domköp tre betala för två på barnkläder så då va jag ju bara tvungen att köpa nåt till liten oxå *fniss*. Det här blev det...



Lite " Fem myror är fler än fyra elefanter" och en "Lille Skutt" dress.. Söta va :-)

Och här är jag ute i kylan. Nio grader kallt idag.. Brr!!!

       Och så en bild från fredgas myset igår, Tacos för hela slanten

Nej nu ska jag vila lite innan jag ska börja med maten. Hade tänkt städa idag men det får bli imorrn istället.
Kram

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gud, så sött ;-) Bra köp!!

2008-11-22 @ 16:25:03
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0