Wiiiiiiiihhhh!!!!!!!!!!!

Jag ska åka och hälsa på Madde. Och gå på Idol- finalen!!!! Fattar ni.. Gud va kul det ska bli. Åker ner till huvudstaden fredagen den 12:e december. Ska bli hur kul som helst. Har inte träffat Madde sen i somras. Och jag vill ju så klart att hon ska få hinna se stor magen hihihii.. Saknar henne så mycket. Och så är det ju sista gången på ett tag som jag kommer att kunna göra nånting bara jag och bara för mig själv. Att åka bort så där. Går ju inte när liten kommer.
Och så får man ju för en gångs skulle klä upp sig lite grann. Ta på sig finstassen :-)  Men jag har redan lite ont i magen för att vara borta från Göran. Tycker inte om när jag inte sover med älsklingen. Jag vet att det kanske är lite fånigt,men så är det...ler...
Nej nu ska jag kolla på Stjärnor på is.
Ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Stumpan, jag är sååå glad att du kommer ska du veta.. men måste tyvärr göra dig lite besviken, det är inte finalen på Idol, utan näst sista avsnittet, final biljetterna har inte kommit ut än, dom kommer att vara på globen. Dom kommer ut typ samma vecka och kommer att vara snor dyra... :-o Hoppas du vill gå ändå babe ;-) Love u..!!!

2008-11-22 @ 21:43:06
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0