Äntligen fredag!!

Gud va skönt det ska bli med helg... Skönt att få sova lite längre än till halv sju en dag hahaha.. Ikväll ska älskling på nya Bond och sen på krogen med grabbarna, så jag ska för första gången på väldigt länge ha en kväll helt för mig själv. Ska bli superskönt faktiskt. Ska jag köpa den dip jag vill, chipsen jag vill och hyra en riktig tjejfilm som jag aldrig får se annars. Och så blir det nog lite Idol oxå. Kan det bli bättre?? :-)

Igår kväll va jag och Selma på kurs igen. Börjar bli riktigt kallt nu att vara utomhus i två och en halv timme. Och Selma tycker inte om att sitta nu när det är så kallt, vilket gör det lite svårt ibland... Johanna, har du nåt tips? Ska jag bara låta henne vara eller tvinga henne att sitta fast det är flera minus grader och hon inte har nåt hår på magen?? :-(
Va inte så bra igår på kursen heller. Så flummigt. Blev som inge riktigt gjort tycker jag. Hoppas det blir bättre nästa gång.
När jag kom hem gjorde älskling iordning fika och så tittade vi på Medium, och sen tappade vi upp ett skumbad och
kröp ner tillsammans. Så himla mysigt. Så skönt med tid för bara mig och Göran vilket inte händer så ofta nu för tiden. Gick tyvär och lade mig lite senare än vanlgt igår så jag är lite extra trött idag, men det va det värt :-)

Nej nu ska jag åka och köpa fika åt grabbarna. Ha en super bra dag alla!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0