Brrrr!!

Idag är det kallt. På riktigt hihihi. -4grader imorse när jag klev upp. Man har varit bortskämd för länge nu med att det varit varmt. Inte van. Brrr!!
Nu är min dator på väg hem till mig iaf. Va in på postens hemsida och skulle "spåra" den, och 05:10 imorse va den i Ånge och hade blivit sorterad. Så då är den ju här antingen idag på eftermiddagen eller imorrn :-) Hinner ju få den innan helgen iaf. Nice nice..ler...
Måste ringa till Olle här nån dag oxå. Min föredetta kollega. Tänkte fråga om han kan tänka sig att ta med min uniform ner på Midlanda nån dag. Måste lämna tillbaka den och jag vet inte riktigt när jag ska hinna åka ner och göra det. Hinner ju knappt med nånting tycker jag. Veckorna bara rinner iväg. Och snart är det jul oxå. Börjar redan känna lite julklapps-panik. Inte så mycket -vad ska jag köpa?, utan hur tusan ska jag ha råd med det hahaha..  Måste nog börja handla lite smått u så inte allt kommer på en gång. Inte för att det är lika kul men. Älskar att gå på stan i juktider när allt pynt och sånt är uppe. Hur mysigt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0