För att lätta mitt samvete...

Jag är en person som måste säga saker högt, och gärna till flera stycken så det ska kännas lite bättre när jag tex tagit ett svårt beslut, eller att jag inte kommer att göra nåt som jag tänkt. Så nu får ni ta del av fredags ångesten lite.
Hade tänkt träna idag på lunchen. Har tagit med träningskläder och allt. Men nu har jag insett att jag glömt både deo och underkläder. Och jag hinner inte både hänta grejerna och träna på lunchen, så det får bli på måndag istället. Har så dåligt samvete för att jag inte tränat på hundra år och då blir det som jobbigt när man tänkt nåt och det inte blir så. Men det känns lite bättre nu när jag lättat mitt hjärta hahaha. Och eftersom jag sagt till er nu att jag ska träna på måndag så får jag ju verkligen skämmas om det inte blir av *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0