Grått och trist..

Men bläh vilket tråkigt väder det är. Trodde jag skulle frysa ihjäl när jag gick på jobbet imorse. Det va ju 4 plus grader, men blåste som tusan och regnade. Kändes som det blåste småspik mitt i fejset. Värkte i öronen som tusan när jag äntligen kom på jobbet. Tur att det inte är så långt. Tar bara typ 20 min att gå. Rätt lagom så där på morgonen :-)

Satte upp den första delen av badrumsmöblerna igår som vi köpt. Satte upp spegeln och två lampor. Blev hur bra som helst. Tror verkligen badrummet kommer att bli superbra när det blir klart. Redan väldigt snyggt :-)
Får vi väl se om vi orkar skruva nåt mer ikväll eller om det får bli imorrn, LIte tråkigt att göra spnt en fredag kväll oxå. Då vill man ju mysa, eller hur?
Riktigt god mat ska jag göra ikväll oxå. Hur enkelt som helst men super gott. En sorts kycklingtacos.
Här kommer receptet om nån är intresserad hihihi:

I st grillad kyckling, Dela i bitar.
Blanda i en förpackning keso.
Skär en hög färska champinjoner och blanda i
och till slut ca en halv burk tacosås.
Lägg blandingen i valfria mjuka tacobröd och rulla ihop.
Lägg i en ugnssäker form, strö rivern ost över och in i ugnen ca 225grader tills det ser klart ut.
Servera med en god sallad och guacemole ( vet ej hur det stavas..ler..)

Mums! Superenkel och god fredagsmiddag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0