Hemma

Ja då har man hamnat i soffan framför tv:n igen då. Märks att jag inte har slappnat av och vilat nånting i helgen. Är helt slut.. Skulle bara vilja beställa en pizza och inte röra mig ur fläcken på hela kvällen.. Skulle vara så himla skönt ;-) Men jag tror inte jag har råd. Vi får se. Göran skulle inte vara hemma förens efter halv sex typ så jag hinner ju fundera lite hihihi...

Igår sa Göran till mig att han trodde nog att jag vägde typ 85kg nu hahaha.. Men hallå, Så jävla fet är jag väl inte. Tror inte jag gått upp nå mycket alls faktiskt. Han sa att jag va som en elefant. Att mina fötter snart skulle bli runda utav all tyngd som elefanterna har. Men att jag va en väldigt söt elefant. Som en rosa söt elefant hahahaa..
Ska till barnmorskan imorrn så jag ska be att få väga mig då. Men jag tror verkligen inte att jag gått upp så mycket. Men som sagt, får väl se det imorrn. Återkommer med besked :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0