Jag kan förstå..

..att ni är less på att det nästan bara är tävlingar här nu.. Men fattig gravid som man är försöker man ju vinna åt sig lite grejer där man kan hihihi.. Det förstår ni väl??
Igår va jag ju på kurs med Selma igen. Gick riktigt bra faktiskt. Hon va jätte duktig :-) Hade inkallning utan störning och jag tror Selma tycker det är jätte kul oxå för hon va väldigt koncentrerad på mig och vad jag gjorde. Nästa gång blir det med störning och det kan väl bli lite värre kanske hahaha.

Idag ska jag äta lunch med Rosie. Ska bli härligt. Alltid lika kul att ses. Prata lite skit ;-)
Har fått badrumsmöblerna vi beställde oxå, så det blir väl till att hämta dom idag efter jobbet och försöka oss på att sätta upp dom ikväll. Kommer nog att bli super fint.

Nu är det snart kaffe med grabbarna. Ha en bra dag alla!
Och jag tänker på dig idag älskade syster yster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0