Jag vann!!

Jag vann presentkortet på Yorrik. Tror faktiskt att det är första gången någonsin som jag vinner nåt :-)
Så det blev en sån här jag beställde  Visst kan man väl ha orange både til killar och tjejer va??
Beställde en grej från DreamsofPearls idag oxå. Blev tipsad från Maddes sida. Otroligt fina smycken. Beställde den här ringen.. Tyckte jag va lite kul :-) 

Känner mig mer nöjd med håret idag oxå. Tycker det blev riktigt bra. Kul med kort :-)
Ikväll efter middan ska jag till Rosie en sväng. Karln hennes är borta så då tänkte vi passa på att umgås lite bara vi tjejer. Inte helt fel. Och säkert så blir det nåt gott att äta oxå. En gravid och en ganska nyförlöst. Det säger väl allt hahaha..
Har börjat känna lillkrabaten än hel del nu.. Känns väldigt skumt. Men hur härligt som helst. Om det är den lilla jag känner vill säga så det inte bara "bubblar" ändå. Är ju soms vårt att säga eftersom jag aldrig varit med om det här förut. Men jag tror verkligen att dert är den lilla.
Blev inge provbadning i nya badkaret igår heller. Blev för sent efter kursen. Men ikväll när jag kommer här blir det av. Ska bli supermysigt. Lite levande ljus och så... Synd att man inte får dricka ett glas vin till bara. Och så har jag inget skum heller. Men men, det får gå ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis gumman ;-) Gud så mysigt att du börjat känna av lill krabaten.!! Blir lite avis.. fast bara att vara gravid.. inte att få fler ungar.. hehe.. :-o

Har oxå kollar Jotex katalogen.. måste beställa lite nya gardiner.. funderar på dom svarta med stjärnor på.. snygga va? ;-) Och prinsess gardinerna till busisen!!

PÖSS

2008-10-01 @ 20:46:52
URL: http://muppsan.com
Postat av: Madeleine

Glömde, liten i magen kommer bli så fin i mössan!! Har skickat mail till Yorrik så snart har du din vinst ;-)



Ringen du beställt är kanon snygg oxå!! Du får vara med och tävla sen oxå då då jag har tävlingen!! Missa inte mina andra tävlingar nu... lite porr ;-) hihi..

2008-10-01 @ 20:48:28
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0