Kan inte andas..

Alltså jag kan inte andas. Som igår när jag hade smällt i mig pizza till middag. Sen låg jag på soffan resten av kvällen och kunde inte andas. Det blir lixom för trångt. Super jobbigt. Hade ju som rälnat med att det skulle bli så framöver, men kanske inte redan.... Men men, får helt enkelt låta bli att äta så mycket hahaha...

Idag har jag inte haft mycket att göra på jobbet. Har mest surfat runt på nätet. Men säg inte det till mina chefer hihihi..
Tur att man inte har några pengar annars skulle man väl shoppa ihjäl sig. Finns så mycket jag vill ha. Men det är ju jul snart så man får väl önska sig lite grejer då :-)
Den här har jag bla önskat mig   Tycker jag verkar super. Har en termos i samma märke som är kanon.
Sen har jag sett det här oxå som jag skulle vilja ha Älskar allt som har med barba-familjen att göra hahaha. Hur gulligt som helst.
En annan sak som är nra som gör att jag inte kan shoppa loss så mycket är ju att vi inte vet könet på lillskroten.
Men vissa saker kan man ju köpa ändå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0