Kissnödig

Ja jag är kissnödig. Hela tiden. Hinner ju bara gå på toa så är jag kissnödig igen. Och det kommer lixom inte smygande som i vanliga fall utan det bara smäller till lixom hahaha. Och så ligger lillskroten och bökar på där inne precis på blåsan. Snällt! :-)

Helgen har varit bra. I lördags va vi på höstmarknad och gick runt. Köpte lite godsaker :-) Sen va vi hem till Tommy och Rosie och fikade lite.
Söndagen spenderade vi bara hemma. Fixade lite i badrummet, lite på vinden, städade osv. Börjar som arta sig lite där hemma nu. Nu vill jag bara få hallen färdig målad så får det vara nog ett tag. Ja och så måste vi ju flytta om datarummet så liten kan få ett eget litet rum. Eller ja, rum och rum. Det blir som en alkov del i anslutning till vårt sovrum. Men det får väl duga en två år framöver eller nåt tills vi har hunnit gjort iordning rummet nere i källaren.
Imorgon är det dax för kurs igen. Då ska vi träna på inkallning utan störning. Tror jag faktiskt inte blir något problem för Selma. Det är hon duktig på. Fast det beror väl på hur hon är där uppe på Brukshundsklubben. Det är ju så himla mycket intressanta lukter osv där uppe, så jag är ju inte så super intressant :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0