Mmm jag vet..

Ja jag vet att det va länge sen nu igen. Har inte haft nåt internet på jobbet och hemma hinner jag som aldrig sitta på nätet. Tyvär :-( Men idag är jag hemma. Har så jäkla ont i huvudet. Rädd att det är värdena som spökar igen, men jag vet inte. Och så hade jag sett fram emot en skön dag hemma på soffan men där ligger älskling och sover. Han mår inte heller bra idag. Så nu har jag som ingenstans att ta vägen. Men men, får väl lägga mig på sängen och sova lite. Eller kanske plocka undan lite grejer som ligger överallt. Får se. Skulle ju som behöva vila lite......

Uppdaterar med lite bilder osv nån annan dag. Ingen hit att sitta vid datorn när man har så här ont i skallen.
Ha det gott alla!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vart är gomagen då?? :-o

2008-10-09 @ 20:42:00
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0