Nästa vecka..

Nästa vecka när inte kidsen är hos oss ska jag passa på att titta på Sex and The City- filmen igen. OK, jag erkänner, tycker kanske inte att den va lika bra som serien. Men ändå hur bra som helst. Dom är ju så jäkla snygg hela tiden. Och så blir jag så avundsjuk på deras vänskap. Fick hela boxen utav älsklingen ifjol när jag fyllde år, och jag kommer ihåg när jag hade tittat igenom alla avsnitt på några veckor, va tomt det blev. Vem ska jag nu umgås med lixom hahaha. Helt sjukt att man kan bli så inne i en tv-serie :-)
Man kan som inte bli less att titta på dom. Precis som det är med Vänner oxå.

          Och den här karln är ju inte helt fel att titta på heller :-). Mannen identifierad, eller har jag fel????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0