Nu ni...

Nu jäklar har jag köpt nåt som jag verkligen har velat ha hur länge som helst. Känns j*vligt jobbigt att ha gjort av med så mycket pengar, men som Göran har sagt. Du kommer ju att kunna använda den där i minst fem år, och slår du ut kostnaden på den tiden blir det ju ite mycnket pengar alls. Och jag har ju pengar sparade, men det känns lika jobbigt varje gång där försvinner pengar från det där sparkontot. Och jag tycker som att det försvunnit pengar lite för ofta därifrån på sista tiden, Så fort man ska köpa nåt utöver det vanliga varje månad för man nalla där. HATAR att inmte ha några pengar. Snyft!! Men men. Nu är det köpt och jag tror att jag kommer att tycka det blir skit bra när jag ska vara hemma.

Den här har jag köpt
Och det va ett jäkligt bra pris iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0