Själv :-(

Ja då va jag själv då. Känns inte så skönt som jag hade trott haha. Saknar redan min baby. Första gången jag är ensam hemma i huset på kvälls tid oxå. Första gången jag ska gå och lägga mig själv. Och som sagt så känns det inte lika skönt som jag trodde haha..... Kan ju bero på att det hänt nåt litet som inte är så bra idag... Men jag återkommer om det. Kanske...

Nej nu ska jag nog titta på lite film innan Idol. Har hyrt P.S I love you... Hört så mycket bra om den..
Ha en bra kväll alla. (precis som om det är många andra hemma än jag en fredag kväll *fniss*)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas inget allvarligt hänt, kramar om

Ha en bra helg! :)

2008-11-01 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0