Bra flickvän!!

Idag känner jag mig som en bra flickvän :-) Älsklingen fyllde ju år för ett tag sedan, och presenten jag skulle köpa va slut, så han har inte fått nån än utan han skulle få välja något sen istället.
Men idag har jag köpt den ändå. Köpte 4st hockey biljetter till Modo som han och tre kompisar kan åka och se en lördag i november. Och innan dom åker från stan tänkte jag göra middag åt dom, typ tacos och öl.. En hel dag och kväll utan barn och tjock flickvän. Hur bra present är inte det????? :-) Känner mig som en riktigt bra flickvän nu hihihi..

Ikväll ska vi till Tommy och Rosie och hälsa på.. Jag och Rosie ska se en konsert med Madonna och MTV Music Awards som hon spelade in för ett tag sen. Och så klart äta nåt smaskigt till det. Ska bli super härligt. Så jäkla kul att få göra nåt med nån tjejkompis emellanåt. Snacka lite skit och så :-)

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0