......

Ja det vill verkligen inte sluta regna. Nu har jag tagit med mig jogging skorna på jobbet tre dagar i rad för jag har tänkt att jag och Selma skulle gå hem, men det känns ju inte så jätte inspirerande att gå i regnet. Skulle verkligen behöva köpa lite regnkläder. Får hoppas på bättre tur imorrn. Och på fredag tänkte jag försöka mig på att gå på gymet.
Man behöver väl kanske inte säcka ihop alldeles bara för att man är gravid hahaha. Även om det vore skönt. Men jag vill ju inte att det ska ta fem år innan man går ner allt sen efteråt heller :-)
Och sen har jag ju problem med ryggen i vanliga fall när jag inte tränar, och det lär väl knappast bli bättre nu....

Ingen tapetsering blev det igår heller. Vi är lat jag och älskling just nu. Vill helst bara ligga på soffan.
Och så skulle jag behöva börja ta reda på äpplena snart oxå. Tänkte frysa in lite så man kan ha till paj och kräm till vintern osv. Tänkte även försöka mig på att göra lite äppelmos :-) Mamma säger att det är lätt men vi får väl se. Har som börjat känna mig lite extra huslig nu när man bor i hus. Känns riktigt bra. Hoppas det håller i sig ett tag bara hahaha.

Nej nu måste jag jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men va äre jag läser!!! GRATTIS!!!!!!!!!! :D guuud va kul å mysigt!!!! Avis jag blir på er!! :)



Åh tack för tipset ang flygniongen, ja jag är lite oroad faktiskt att jag ska få ont i örat :( hua....... men tror inte de är lock jag har i örat utan att de är svullet lixom.. men va vet jag.. Hoppas de funkar me tabletterna där.. Och näspray använder jag så flitigt jag bara kan haha...



Kram på dig!!

2008-09-03 @ 18:03:45
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0