Fredag!!

Jaha, då va det fredag igen då. Så skönt. Tror jag ska baka lite imorrn. Morotskaka och matbröd blir det nog. Inte så dumt :-) Och på söndag är det dop för hela slanten. Måste hinna ut på stan och köpa present imorrn. Har blivit en fem i tolv tjej när det gäller det mesta nu. Inte bra hahaha...
Stort grattis till Annelie idag som fyller tant!! :-)





      Så här mysigt hade älsklingen och Selma det igår kväll framför tv:n...
                                                                                            Ser inte så dumt ut va?? :-) Men Selma har varit lite dålig idag. Kräkts två gånger.. Lite rädd att hon ätit nåt som inte kommer ut. Hade lite problem att bajsa igår. Men hon har ju iaf ätit lite grann idag så vi får väl avvakta här i helgen och se vad det blir... Stackars liten :-(

Lite eftersökta bilder på huset oxå. Ska knäppa lite inne sen oxå..
Ha en bra helg nu alla!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

:D TACK!! Men jag blir nog aldrig så gammal som tant. Våga vägra tant;) PUSS

2008-09-26 @ 14:37:27
Postat av: johanna

Åh, vilket mysigt hus ni skaffat! Ja, nu väntar jag på inomhusbilderna... Ska komma och se det live snart också, bara det lugnat sig lite på hälsocentret! Kram

2008-09-26 @ 16:05:01
URL: http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se
Postat av: Madeleine

Så fint!! Nu har jag öpnnat min barnklädes butik - www.coolchildren.se :-) Kanske kan handla nåt till lill trollet i magen!!?? Söta dom är dina killar, hihi!! KRAM

2008-09-26 @ 17:15:58
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0