Hjälp!!

Ja nu är det nästan så jag skulle kunna somna framför datorn igen. Det är så jäkla frustrerande att vara så här trött hela tiden. Och det finns massor av saker jag skulle behöva göra hemma men jag vet inte hur jag ska hitta nån energi :-( Om jag bara fick vara ledig en dag eller två då. Och få sova lite... Gå hemma och inte göra nåt speciellt.
Och så läser man på allas bloggar och ser att alla bara gör saker hela tiden, gravida och nyblivna mammor och allihopa. Det bakas, umgås, promenerar osv. Fan jag känner mig som en riktigt dålig människa.............
Nej nu ska jag gå och tycka lite synd om mig själv och min stackars sambo som får stå ut med det här tjocka, lata arsel, över en kopp kaffe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0