I`m back

Ja mina vänner, nu är jag tillbaka igen. Inte en dag för tidigt. Undrar om alla gett upp nu och inte går in och tittar om det är nåt nyskrivet. Nåja, hoppas inte.

Tillbaka på jobbet nu, Haft fyra veckors semester. Otroligt skönt. Och väl behövligt med tanke på att jag inte hade nån semester ifjol. Men så mycket vila har det väl inte blivit. Flyttade in i vårt hus den första aug. Så det har ju som ni förstår varit lite grann att stå i hi hi hi.. Först att packa upp och försöka att få nån ordning och sen att tapetsera osv. Men vi är inte riktigt klar med allt vi hade tänkt just nu. Men man får ta det lite eftersom. Måste ju leva lite emellanåt oxå.

Ja och skulle jag försöka mig på att berätta allt som hänt på sistone så får jag ju hålla på ett tag. Så jag får väl som börja på nytt nu. Men en stor nyhet kan jag ju berätta. Jag är gravid!! Ska bli mamma :-) Har gått in i vecka sjutton nu och har fått datum den 14:e februari. Tills vidare. har inte varit på ultraljud än och då brukar det ju kunna ändras lite. Men jag ska dit nästa vecka. Ska superspännande. Har lite svårt att fatta det än. Blir nog annorlund när man får se den lilla och höra hjärtljudet.
Men jag ska snart sätta in en bild på magen. Börjar som synas rätt rejält nu :-)
Det som känns lite tråkigt är att det är så många nu hemma som är gravida eller precis har fått som man skulle ha glädje av just nu, och så träffas man inte längre, Följer er bara via bloggar och det man hör från andra. Känns lite tråkigt att inte ha nån tjej kompis på plats att dela allt med. Men men... Ensam är stark, eller hur va det...ler..
Nej nu ska jag inte vara sån. Känns super kul. Längtar tills den lilla kommer.

Nej nu måste jag jobba lite igen,
Men ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0