Måndag

Ja då var det måndag igen då. Har varit en bra helg. Men fy tusan va det blåste igår. Nu vet jag två stycken husägare som defenitivt måste kratta tomten, Alla fina träd med höstfärgade löv är totalt avblåsta nu. Super trist. Kan tyckas jobbigt att man måste ut och kratta men jag tycker inte alls att det känns så jobbigt. Är det så fint väder som det är idag när man ska ut är det ju bara härligt.
Bakade iaf som jag sa att jag skulle i helgen. I lördags blev det morotskakor och igår blev det en brytbröd med kesella. Blev riktigt  bra båda två. Tjejen kan om hon vill hahaha..

Igår va vi på dop i Multrå oxå. Gick jättebra. Lilltjejen va jätte duktig. Grymtade bara till lite när prästen skulle hålla upp henne mot "Gud". Sen blev det fika för hela slanten och alla ville ta på magen :-) Eva stod och smekte den och upprepade att det blir en tjej, det blir en tjej flera gånger så förhoppningsvis blir det det :-)
Tittade på film igår kväll oxå. Street Kings tror jag den hette. Med Keanu Reeves. Den va jättebra. Och det är ju inte jobbigt att titta på Keanu heller..ler...

Nej nu måste jag ta och skriva lite fakturor. Det blir inte bättre en så här syrran :-) Du får bjuda mig till Östersund och hitta på nåt kul med mig så jag har nåt kul att berätta här i bloggen ;-)
Ha en bra dag alla!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gomagen ;-)

Varje måndag ska d ligga magbilder nu, hihi.! Vill oxå klappa lillmagen.! :-o

Glöm för tusan inte att lägga ut bilder sen du varit hos frissan idag.!! Det påminner mig att jag måste ringa min frissa för tid i veckan och till nagelteknologen... PÖSS

2008-09-29 @ 10:10:01
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0