Måste bli tråkigt

att läsa min blogg ibland. Det är ju inte direkt så att det händer mycket i mitt liv. Det är bara samma och samma :-)

Har iaf bestämt mig för att läsa upp lite betyg. tror jag :-) Inte för att jag egentligen behöver. har inte tänkt söka nån utbildning eller så. Inte nu iaf. Men man vet ju aldrig. Nån dag kanske jag vill och då kan det ju ha varit bra att läsat upp betygen innan så man inte måste sätta sig och göra det då.
Vet inte riktigt i vilket ämne jag ska börja bara. Och så måste jag ringa och hur man gör oxå hahaha, Har ju aldrig gjort nåt sånt här förut.
Funderar på att beställa klipptid oxå. Göra mig lite höstfin :-) Får vi se om det blir lite kortare den här gången. Såg en fin frisyr i Amelia nu som jag är lite sugen på. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0