Matt..........

Jag är en trött tjej. Känner mig alldeles utpumpad på energi. Hmmm...
Va till barnmorskan idag iaf. Fick lyssna på hjärtljudet på bebisen. Men det hördes nästan inget. Bara väldigt, väldigt långt bort lixom. Tydligen så ligger moderkakan precis mitt fram så det kan vara svårt att höra dom tydligt. Och det kommer tydligen troligtvis att dröja innan jag känner några sparkar eftersom den ligger så precis.
Men sparkarna hördes ordentligt idag iaf :-) Och hjärtat tickade på bra sa hon. Sköööönt!!
Disskuterade lite om förlossningen idag oxå, och vi har bestämt att hålla det lite öppet om hur jag ska förlösa. Tiden får väl avgöra lite grann. Så nu fick jag bara order om att ta det lugnt. Och det är ju lättare sagt än gjort när man har så mycket att göra. Men men, får väl försöka :-)

På lördag bär det av mot Östersund för att hälsa på syrran. Ska bli super kul. Hoppas bara att älsklingen kan följa med så han inte behöver köra :-(

Jobba jobba!!

Kommentarer
Postat av: A

ELIN!!! ska du till osd??? då måste vi ju hinna ses över en kram iaf :D

2008-09-18 @ 14:15:35
Postat av: Madeleine

Vad mysigt gumman ;-)

2008-09-18 @ 21:57:30
URL: http://muppsan.com
Postat av: jessica

yohhooo, shit är du med barn!!! grattis grattis grattis!! :) vad jag hittills läst verkar ju allt gå bra för dej, grattis igen!! kram

2008-09-19 @ 13:51:54
URL: http://jjstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0