Morr!!!!!!!

Ex är väl för härligt va?? Men då pratar jag inte om mina ex. Dom är jag fortfarande vän med allihopa. Ingen som jag känner något agg emot. Gillar dom jätte mycket som personer.
Utan nu pratar vi om ett annat ex. Herregud. Hur orkar människan hålla på lixom. Men det som är mest synd är att jag har lite svårt att bara skaka av mig det som sägs. Och jag behöver verkligen inte den stressen nu..  Men men...

Idag ska det äntligen bli av att jag ska gå hem från jobbet. Strålande sol ute idag. Kallt, men soligt :-)
I lördags va jag och Petra till Ö-vik och shoppade. Gick åt mer pengar än vad jag hade räknat med hahaha. Och då är jag ändå inte "klar" lixom. Måste ha ett par nya stövlar, och så har jag precis beställt ett par nya glasögon för 4300:- och så måste jag beställa klipptid. Har dock inte bestämt mig om jag ska färga håret där eller om jag ska försöka mig på att göra det hemma sen istället. Vet inte om jag har råd med både och just nu hihhi..

Nej nu ska jag packa ihop och dra mig hemöver. Ibland är det väldigt skönt att inte jobba heltid :-)

Fridens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0