Ny frisyr!!

Ja så här blev det... Är väl inte 100% nöjd. Ser lite för snällt ut tycker jag. Men det blir nog kanske bättre när jag tvättat håret och fått göra iordning det själv. Rufsat till det lite :-) Men det känns bra... Kul med nåt annat. Haft långt hår länge nu. Började spara det när jag blev sjuk och det va ju fem år sen nu typ. Så det va väl dax för en förändring...ler..



Igår blev vårt nya badkar äntligen färdigt.. Blev ju lite problem så dom har fått sågat ramat, svetsat ihop det igen osv. Men nu är det på plats och det blev riktigt snyggt. Ska provbada efter kursen ikväll :-)
Låg och hade lite panik igår kväll när jag skulle sova över allt som måste göras hemma. Hallen uppe och nere måste målas, det ska målas i köket, plockas iordning i sovrummet, "lillrummet" till liten måste göras iordning, golvet ska läggas i köket, hatthylla och krokar måste köpas, vinden ska organiseras, julservisen ska bäras ner och ställa i köksskåpen osv osv... ja ni ser ju själv. Aldrig får man vara ifred. Känns som om man aldrig hinner med nånting. Det är så mycket hela tiden. Och ikväll ska jag ju på kurs, imorrn ska jag till Rosie och på lördag eller söndag blir det Birsta för inhandling av badrumsmöbler. Men men, det blir nog bra så småningom. Mamma har sagt att hon ska komma och hjälpa mig lite. Hon är så snäll min mamma.
Nej nu blir det frukost...

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh snygging!! kram!!

2008-09-30 @ 21:19:39
Postat av: jessica

shit du blev ju jättenygg :) ska själv till frissan den 13e, men vette sjutton vad jag ska hitta på. har en mellanperiod, ska jag fortsätta spara ut håret eller hitta på nåt?! är riktigt schitzo :) men nå färg blire iaf! återigen, dtt hår blev kanonfint! kram

2008-10-01 @ 15:06:59
URL: http://jjstar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håret blev hur bra som helst om jag får säga :-) Själv är jag också korthårig och blond, tro det eller ej, haha, men jag trivs i det! :-D Hoppas allt är bra med er. Ha det sååå bra! Kramar

2008-10-06 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0