Ohoj seglarvänner!!

Jag tror att jag har fått ischias ( vet inte hur det stavas). Strålar smärta från arslet och ner i knävecket. Ont ont ont!!!!
Undrar om det har nåt att göra med den växande magen att göra ;-)
Pratade med sjukhuset i Sundsvall förut. Mina värden har gått ner. Rätt rejält. Och blodvärdena brukar ju kunna gå ner när man är gravid, men har man inte så mycket att ta av från början så är det ju som lite sämre. Sköterskan skulle höra med min läkare nu iaf vad jag kunde göra. Fick ju inte äta järntabletter osv förut, men förhoppningsvis så är det ändrat nu. Inte så konstigt att jag har en testbild inne i huvudet, konstant huvudvärk och allmänt matt hela tiden. Har som känt på mig det, men hoppats att jag har haft fel. Så nu har blodvärdena dragit ner dom andra värdena oxå, så nu måste jag höra igen med barnmorskan på torsdag om vad dom tror om en vaginal förlossning, Har man inte många trombocyter kanske det inte är att rekommendera. Men vad vet jag, jag är ingen läkare :-) Nog om detta nu Och över till roligare saker.
Hämtade mina nya brillor igår. Vad tycker ni?? Är dom inte hur snygga som helst :-) :-)

          


Nu är det lunch.. Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snygga!!! Cool babe ;-)



Usch, då... hoppas dina värden ordnar till sig gumman!!



Nu ska jag gå in och spana på vagnar till dig ;-) PÖSS

2008-09-16 @ 12:21:52
URL: http://muppsan.com
Postat av: ald

men guuuud vad snygg du är!!:) hoppas du kan komma nästa helg!! Det skulle utan tvekan bli sjukt mycket glamour över stället!! Massa kramaaar fr osd :)

2008-09-16 @ 17:56:18
Postat av: AK

tok snygga!!!

2008-09-17 @ 08:54:55
URL: http://annaK.bloggaggratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0