Pust!!

Nu kan jag äntligen andas igen. Va på ultraljud idag och allt såg jättebra ut. Hjärtat tickade på som tusan.
Och lillkrabaten låg inte still en sekund. Sprattlade runt hela tiden :-)
Gud så fantastiskt det va. Helt otroligt vad man kan se mycket. Njurar, matsäck och hela kittet lixom.  Göran säger att han såg en snopp, men det tror jag inte på hahaha..
Lill skroten är iaf 2dm lång nu och väger 150 gram. Och datumet va detsamma som jag fått förut. Skilde bara 2 dagar, så jag har fått den 16:e feb nu...
Fick med mig bilder hem oxå. Ja jag kan inte sluta le. Det kom några tårar när hon sa att det såg bra ut och att hjärtat slog fint. Va så himla nervös innan. Men nu kan jag njuta för fullt istället för att gå runt och oroa mig :-) Tycker tom att jag kan känna den nu när jag vet hur den ligger hahaha..

Ikväll ska jag och Selma börja på allmänlydnads kurs. Ska bli kul. Hoppas att det är nån fler än jag som är helt ny med det här. Tycker egentligen inte om att gå själv på sånt här. Är lite fånig på det viset hihihi..

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0