Regn regn reg

Det vill inte sluta regna. Så himla trist. Känns alldeles rått och kallt hemma oxå. Bergvärme pumpen är inte in kopplad än, och nu börjar det som kännas att det är dax. Tycker inte om att tycka det är kallt hemma. Vill kunna kliva upp naken utr sängen på morgonen utan att frysa.

Pratade med Madde förut. Va härligt det va att höra din röst vännen. Det är alldeles för sällan. Det gör ont i mitt hjärta att vi bor så långt ifrån varann.
Varit på sista ärrbehandlingen idag oxå. Han plågade mig riktigt idag. Dubbel dos så jag skulle slippa komma någon fler gång. Men f*n va ont det gjorde.
Har börjat bli orolig för ultraljudet nu oxå. Har inte känt nåt alls där inne ifrån. Tänk om man skulle komma på ultraljudet och det inte är några hjärtljud. Usch och fy. Nej så får jag inte tänka....

Nu ska jag hitta igen Göran så vi får åka hem. Och taptersera. Igen. Aldrig tar det slut. Suck!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oroa dig inte vännen!!!



Tycker det är dax för lite hus bilder!! Vill ju se ;-)

2008-09-02 @ 17:33:28
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0