Trist

Ja jag har väl inte direkt nåt nytt att rapportera :-) Händer som vanligt inte särskilt mycket i mitt liv.
Ikväll ska jag och Selma på kurs igen. Ikväll ska vi tydligen gå igenom kvarsittning med störning. Kan ju bli
mycket intressant hahaha.. Har tränat lite grann utan störning och det går väl ganska bra. Ibland. Men man får inte vända ryggen till för länge, för då tröttnar hon tror jag och börjar nosa runt igen. Men vi får väl se hur det går :-)
Sjukt sugen är jag på pizza oxå. En halvinbakad med fläskfilé, svamp, fetaost och bearnaisesås... Mmm mmm mmm.
Måste fasiken bli en sån nånting här i veckan. Är man gravid så får man, eller hur alla gravida kvinnor där ute ;-) hihihi..

Nu är det kaffe!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jasså? :) Ja, nu får vi se vem som hinner först:D hehe!!!!! allt bra annars?

2008-09-23 @ 15:36:10
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: ald

huru du.. även icke-gravida-damer får äta sånt..så det så;)

Ses lör? PÅK

2008-09-23 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0