Blåsigt!!

Ja det blåster fortfarande som storm ute. Har faktiskt inte varit på nån promenad idag. Hade ingen lust alls. Men det blir iaf Body Balance ikväll. Ska bli nice.
Annars har dagen varit lugn. Städat lite och målat om några krokar i hallen. Dom som bodde i vårt hus innan oss måste ha älskat blått för allt är i blått. Tapeter, krokar, målningar osv osv. Snark! Och jag som inte alls gillar blått. Jobbig sits haha.

Igår fick vi besök av Tommy och Rosie och tjejerna. Alltid lika kul. Jag och Rosie bestämde oss för att gå på loppis nästa lördag. Är ute efter en byrå som jag kan ha inne hos Signe med hennes kläder i. Tycker inte att vi har råd med en ny, så jag hoppas på att hitta en gammal och istället satsa på att måla den fint. Håller tummarna för att jag ska hitta en.

Nej nu måste jag gå och göra mat inna det blir för nära på träningen.


Bild på skrotan när hon är med mamma i köket och lagar mat :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0