Body Balance

Ja ikväll har jag varit på Body Balance för första gångern. Jag gillade det. Mycket! Svårt bara att hänga med i alla postitions namn osv, men bara jag fått kläm på det så tror jag att det där kommer att bli super. Och så pratade jag med några instruktörs tjejer när jag kom dit, och jag får absolut inte börja styrketräna förens tidigast 3 månader efter förlossningen. Känns rätt skönt. Och att höra det från dom :-) Nu kan jag sluta tänka på det ett tag iaf..... Har annat att tänka på. Som tex att inte amningen funkar så bra. Eller det går jättebra på natten och fam tills eftermiddagen. sen sinar det lixom. Det kommer typ ingenting och stackars Signe blir ju förbannad och är hungrig. Idag kommer hon att ha fått ersättning tre gånger totalt. Känns inte bra, men vad ska jag göra då. Lill gumman kan ju inte vara hungrig.
Och jag fattar inte varför det är så här. Alla säger ju att så länge dom ammar så produceras det mjölk och ju oftare dom suger desto mer mjölk. Men det stämmer ju inte på mig. Hon får ju fortfarande suga på bröstet innan hon får ersättning, men inte får jag nån mer mjölk för det inte.. Hmm!!!

Nej nu verkar det som om Signe vaknar.
Sov gott alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0