Fortfarande ingen sol

Nej det är så jäkla tråkigt. Vill ju att det ska vara sol så jag kan sitta ute och mysa med Signe. Men icke.
Va iaf ute och gick imorse. Eller på förmiddagen. Fick sova ända tills halv tio idag. Super skönt. Men det kändes lite konstigt eftersom jag är van att kliva upp halv åtta, åtta.
 Sen har jag varit ute och plockat björkris. Så nu har jag världens största "bjökrisbukett" på bron med påsk fjädrar i :-)

Imorrn ska jag gå på Body Balance med Petra. Ska bli kul, Har velat testa länge men inte kommit mig för. Ska bli intressant och se hur man klarar av det oxå. Man är ju smidig som ett kassaskåp :-)

Nej nu ska jag gå och göra pannkakssmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0