Fredagkväll

Ja då va det bara tjejerna hemma ikväll då. Göran jobbar natt i natt så det är bara jag, Ida, Signe och Selma hemma. Inte så dumt. Sitter just nu och tittar på Underdog och äter lite chips....

Har haft en super härlig dag. Petra kom vid kvart över nio imorse och då tog vi barnvagnarna och Selma och gick ut på promenad. Gick förbi Westerlunds där vi satt ute och åt lite frukost. Macka och te.. Sem gick vi förbi biblioteket och ammade lite och sen fortsatte vi vår promenad. Vi va hemma hos oss igen vid kvart över tolv. Super härligt :-)

Sen på eftermiddagen va jag ner på stan en sväng. Skulle ner på apoteket men jag passade på att gå in på Lindex och Kappahl och hittade en massa fina kläder åt Signe. Lill skrotan börjar ju växa ut sina kläder nu. Min lilla tjockis :-) hihihi...
Det här blev det iaf..
Vad tycks??



Nej nu ska vi titta på Talang.
Ha en bra fredag kväll nu!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0