Fredags middag!!

Ja idag känner jag mig lite huslig igen. Idag blir det hemma gjorda hamburgare med egen bakade hamburgebröd. Hoppas det blir gott. Hamburgare har jag jag ju gjort förut men aldrig hamburgebröd. Men det är ju alltid godare när man gör saker själv iställer för att köpa. Oftast iaf :-) Sist jag gjorde pitabröd blev det kanon.

Idag har jag och lill skrotan varit på BVC för vägning och mamma samtal.Gick jätte bra. Lill gumman väger numera 4650g och är 57cm lång. Hon har nästan gått upp ett kilo på tre veckor. Ersättningen gör ju tydligen gott. Och tanten tyckte att jag gjorde helt rätt att ge henne lite ersättning när jag berättade hur det va som, så det va ju skönt att höra. Är ju lite känsligt det där. Det känns ju som om man inte riktigt räcker till, så det är skönt att få höra från nån som jobbar med det att man gör rätt.

Nej nu måste jag återgå till maten. Bröden har jäst klart nu så domska in i ugnen. Ha en riktigt bra fredag kväll nu alla!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad skönt gumman ;-) Som jag sa, en mamma vet bäst!!

2009-04-19 @ 09:58:08
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0