Huvudvärk!!

Har så jäkla ont i huvudet. Vissa dagar märks det verkligen att man inte får sova hela nätterna. Och då vet jag att jag ändå är väldigt bortskämd med Signe. Hon kan ju sova från nio-tio på kvällen tills fem halv sex på morgonen när hon äter första gången. Så jag får ju sova rätt mycket ändå. Men efter hon har ätit då på morgonen så små sover hon bara lite grann tills vi kliver upp vid typ åtta- nio. Bara ibland som jag kan få henne att sova fram tills nio halv tio. Ifs tycker jag ju att det är skönt att kliva upp och gå direkt på morgonen. Och så man får något gjort då :-)

Idag har jag iaf varit iväg och köpt gardintyp. Ska sy gardin till Signe. Så om det är bra väder imorrn tänkte jag putsa alla fönster i vårat/Signes/datarummet och byta gardiner osv. Vill ju som börja få lite vår här hemma nu.. Och jag får som ta lite i taget eftersom det är lite svårt att göra en massa på en gång. Ni som har barn förstår nog vad jag menar, eller hur??

Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. 21.00 :-)

Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0