Lite uppdatering

Ja då va det ett tag sedan då.. Inte haft nån inspiration att blogga.
Påsken har iaf varit väldigt bra. På långfredagen va vi i Ånge på påskmiddag. Alltid lika härligt att vara hemma.
På påskafton va vi till Görans mammas stuga på dagen. Åkte lite skoter och grillade osv. Hur härligt som helst. Va riktigt kanon väder. Eva-Lisa passade Signe över dagen oxå och det va faktiskt riktitg skönt. Fick slappna av lite grann. Kändes super skumt att inte ha Signe hos sig, men som sagt, ganska så skönt med en liten paus. På kvällen fick vi sen mat hos Eva-Lisa.
Sen på påskdagen slappade vi mest. Målade lite ägg och sånt och sen på kvällen va vi till Görans syster och åt.

Idag har jag oxå bara slappat. Va ute och gick en svng på förmiddagen, sen va jag och vecko handlade och nu har jag legat uppe på sängen och tittat på film. Inte så dumt :-) Va tänkt att jag skulle på Body Balance ikväll oxå, men Petra va sjuk coh skulle inte gå och då hoppar jag oxå över. Går på söndag istället, vilket passar mig rätt bra för då kan jag  passa på att fixa en sockerkaka tills imorrn. Min mormor och morfar kommer nämligen och hälsar på, och jag måste väl ha nåt att bjuda på..ler..

Nej nu måste jag gå ner och laga lite mat innan det blir för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0