Sista april!!

Jaha då va det sista april då. Har varit kanon väder hela dagen men nu när vi alldeles strax ska åka till Tommy och Rosie och grilla och ha lite majbrasa, så börjar ju det så klart att mulna på. Men varför är man ens förvånad. Det är ju så gott som aldrig bra väder på sista april. Så himla trist.

Va ner på stan en sväng förut så jag köpte äntligen ett sånt där babyalbum där man ska skriva i en massa saker. Första leendet, födelsevikt osv. Köpte en med Bamse. Så himla fin :-) Hoppas bara man är duktig på att fylla i den sen bara. Så man inte slutar efter ett år eller nåt. Men vi får väl se,

Har precis badat Signe och satt på henne fina kläder dagen till ära. Hade fått paket från moster med posten idag med en ny klänning. Så himla söt. Måste man ju så klart ha på sig hihihi...
Men lill skrtan somnade här bredvid mig nu så jag la henne i sin säng för hon passa på att sova lite medans vi gör oss i ordning och innan vi ska åka. Får vi hoppas på att Signe har en bra kväll sen bara så hon inte tänker skrika hela kvällen. Hon är nämligen lite kinkig nu på kvällarna. Men men, inte så mycket att göra åt annars..

Lite bilder på lill skrotan bjuder jag på idag :-) Moster måste ju få se hur jag växer.
Ha en bra kväll nu alla!!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Finaste, finaste Signe! :) kramar till er!

2009-04-30 @ 22:01:13
URL: http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Måste hålla med ovanstående, sååå vacker :)

2009-05-01 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0