Skärtorsdag!!



Jaha, har alla varit iväg idag nu då? :-) jag va iväg en liten sväng på eftermiddagen hihhi..

Idag har jag varit lat. Inte varit ute på nån promenad. Hade verkligen igen lust. Regnade och va så super trist. Så jag har städat och sånt istället. Och nu snabb bloggar jag lite innan jag ska gå ner i duschen. Tänkte spara lite tid imorgojn bitti när vi ska till Ånge :-)

Måste bara berätta om en sak jag gjorde igår. Huslig som jag är hihi... Ska ju ut och åka lite skoter på lördag så jag tog och gjorde pizza bullar som vi ska ha med oss som picknick. Och dom blev hur goda som helst. Kan jag helt klart rekommendera...
Nej nu ska Signe äta.. Återkommer nog nästa gång på söndag skulle jag tro.

Ha en riktigt bra Påsk Helg nu allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Så söt lilla Signe är :-)

Var med och tävla.

Vinn ett presentkort på 250 kr på barn/dockkläder. Tävla på http://carolina1979.blogg.se.Ha en skön dag i solen.

Madeleine

www.dockklader.se

2009-04-11 @ 13:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0