Snark!!

Ja idag har jag verkligen inte hunnit med nånting jag skulle göra. För det första så lyckades Göran få Signe att somna om en sväng imorse, så det blev promenad vid kl 10, vilket va lite senare än jag planerat. Sen tvättade jag en maskin och så va det dags för lunch. Sen ville inte Signe sova, men jag hann iaf städa toaletten nere innan det va dags att åka på affären och veckohandla, Och sen har det bara dykt upp nya saker hela tiden. Så nån städning blev det inte idag. Får göra ett nytt försök imorrn.

Har iaf testat att ge Signe lite ersättning idag. Gick jättebra för henne att ta flaskan och hon sög i sig all ersättning också. Så det verkar ju inte vara några problem iaf. Men därimot tror jag vi gjorde lite för lite för hon ville suga på bröstet efteråt oxå :-) Men det va iaf skönt att veta att det funkar. Ska testa att ge henne lite nu oxå innan vi ska sova kanske hon sover längre i natt om hon ätit ordentligt innan. Så himla svårt att veta sådana här saker när man jag aldrig haft barn förut och inte riktigt vet hur det funkar som. Men det är väl bara att testa sig fram tills man kommit på vad som funkar bäst för just oss..

Nej nu ska vi alldeles strax gå upp och lägga oss. Göran sitter och matar Signe nu. Ser så mysigt ut :-) Och så skönt att veta att hon äter ersättningen oxå. Kan jag ju åka hemifrån och veta att det inte blir kris om hon blir hungrig och jag inte är hemma. Inte alls dumt :-)

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Det är verkligen ett himla testande när det gäller barn. Ta råd från andra men inte för mycket, prova vad som funkar för ER och för Signe! Det är det bästa. Hoppas att hon vill sova längre med ersättning.

Lycka till med städandet ;) Kram

2009-04-03 @ 06:54:19
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Duktig hon är som tar flaskan ;-) Du med gumman - tror du är en alldeles fantastisk mamma!!!

2009-04-03 @ 19:30:14
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0