Tisdag

Ja idag har jag sytt gardinen till Signes lilla rum iaf. Blev väl kanske inte den snyggaste gardinen i världs historien, men den blev bra. Nu är det fint där inne :-)
Men det blev igen putsning av de andra fönstren. Jag och älsklingen har målat i hallen hela eftermiddagen. Skönt att det äntligen händer nåt där igen. Längtar tills det blir klart. Kommer att bli så fint.

I övrigt har jag inte gjort så mycket. Va som vanligt ute och gick imorse bara. Senare i veckan ska jag ut på en liten längre tur med Petra. Blir nice. Och sen ska jag anmäla mig och Signe på babysim. Dom har de på måndagar på Österåsen. Petra hade kollat upp det och barnet va tvungen att vara minst två månader och väga minst 4kg, och den gränsen klarar ju Signe galant :-) Ska bli kul att testa på. Signe tycker ju iaf om att bada hemma i badbaljan.

Nej nu är det NCIS som gäller.
Ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0