Uppe med tuppen

Ja det är bara att inse. Signe är inte morgon trött hihhi.. Tio i åtta va vi redan påklädda och redo för promenad. Då hade hon redan varit vaken bra länge. Så det va lika bra att gå en liten sväng. Och morgon promenader innan frukost gör ju susen om man vill gå ner i vikt :-) Så jag försöker gå nån dag i veckan så här före frukost.
Så nu ligger Signe på golvet i vardagsrummet och jag passar på att blogga lite.
Är rätt skönt att vara uppe så här direkt på morgonen. Kan man ju hellre lägga sig och vila en sväng sen på dan.

Strålande väder är det idag oxå. Kanske sätter mig på bron sen. Läser en tidning och soar lite. Inte alls dumt. Perfekt tid att vara hemma i :-)

Nej nu ska jag passa på att slänga mig i duschen medans lill skrotan sover.

Fridens!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag är allvarlig med klassträffen=) Tror faktiskt att det skulle vara roligt! Anna J, Evelina och Therese verkar som dom ska gå iaf. Har inte pratat med nån fler. Vet du nån? Man har ju några veckor på sig att tänka. Vad söt hon är, eran Signe=)

2009-04-01 @ 09:32:53
URL: http://sarawhatever.blogg.se/
Postat av: ak

Hej :) Ja mamma berättade att hon träffat dig Signe och Elisabet på konsum. Jag ska då alltid missa allt. Hon tyckte Signe var en liten skönhet och det tvivlar jag inte en sekund på att hon är. Har ju sett korten och hon är verkligen fin din lilla dotter :) Haha, ja Neo ja.. Yrväder utan dess like haha. Hör av dig nästa gång du är upp så kan vi kanske hinna träffas ? Kram

2009-04-01 @ 12:24:34
URL: http://annak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0