Vilken helg

Ja jag har haft en hur härlig helg som helst.
Det började med att jag och Rosie va ner på loppisen och kikade lite. Köpte ett skåp som jag ska ha inne hos Signe för 40:-  Inte så dumt va. Lite målafärg och nya knoppar till det så får jag mycket skåp för otroligt lite pengar. Tror det kommer att bli jätte fint när det är klart. Kul oxå att inte ha ett klasiskt Ikea- skåp.

Efter det så satt jag och Signe ute i det härliga vädret. Va ju verkligen riktig sommar värme. Hur härligt som helst. Och när jag sitter där och ger Signe mat så svänger det upp en röd Volvo på gården som jag inte kände igen. Och vilka kliver ur om inte mina släktingar hemifrån, systarna Hjalmarsson. Hur kul som helst. Kan inte komma ihåg när jag såg dom sist. Och dom hade med sig en massa fina presenter. Superfina Bamse-kläder och en handduk med Nalle Puh där Signe va broderat. Så himla fint. Tack så mycket!!
Tyvär kunde jag inte bjuda på middag så det blev bara lite fika. Men nästa gång blir det :-) Hoppas verkligen det blir fler gånger. Gud va roligt det va att se er. Signe hälsar att hon saknar er :-)

Sen på söndagen va vi ner till Tommy och Rosie. Göran hjälpte till att dra ris och sånt till majbrasan vi ska ha på torsdag och jag hjälpte Rosie att kratta. Härligt jobb i solen...

Nej nu ska jag fortsätta se House..
Ha det gott!!

Bilder på besöket :-)




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad mysigt!!! Hälsa Sandra från mig ;-) Du får ta och svara då man ringer dig Elisa!!! :-o

2009-04-29 @ 07:15:20
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Sandra

Vi saknar er redan, så kul att ses och äntligen se er prinsessa :) Hm, bilderna hade du kunnat skippat ;-) Sköt om er, hoppas vi ses snart igen. Tack för fikat, var super! Madeleine, jag hälsar tillbaka ;-) Kramar om!

2009-04-30 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0