Wow

Ja det verkar ju funka med att ge ersättning på kvällen iaf. I natt sov hon sex och en halv timme rakt av. Somnade halv tolv och sov till sex. Förstå vad skönt. Så länge har jag inte sovit sammanhängande sedan hon föddes. Helt fantastiskt :-)
Det enda som inte va bra var att mina bröst höll på att sprängas imorse. Vaknade av att dom värkte och va alldeles knöliga. Aj aj aj. Så nu ikväll har hon fått ätit på båda mina bröst innan hon fick flaskan så det inte blir så jätte många timmar tills hon kan suga på bröstet igen. Så vi får väl se hur det går. Testing testing :-)

Annars har det varit en bra dag. När klockan va tio imorse hade jag hunnit varit ute och gått, magtränat, ätit frukost, tvättat en maskin och städat huset. ja inte allt. Dammat hela huset iaf och städat toaletterna. Helt otroligt va mycket man kan få gjort så där på morgonen. Och så himla skönt att ha det gjort direkt på morgonen. Kan man bara slappa och mysa med Signe sen. Very nice :-)
Sen på eftermiddagen åkte vi till svärmor. Va bara tänkt på en fika men vi blev kvar på middag oxå och kom inte hem förens nu halv tio. Himla mysigt.
Nej nu ska jag äta mig lite chips..ler..

Ha en bra kväll!!


Här har lill skrutten mått väldigt bra idag. Låg och log. Vände sig från den ena sidan till den gjorde hon oxå. Duktig våran tjej :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0