:-)

Signe sover. Hon somnade redan kvart över sju. Hon brukar alltid sova en sväng vid halv fem, fem, men idag har hon varit vaken sedan kl två. Så nu sover hon. Så himla skönt. Skulle egentligen behöva passa på att göra nåt nyttigt, men nu sitter jag här.. Not good!!

Helgen har iaf varit super mysig. Varit hos mamma och pappa på Vallen. I lördags va vi till Birsta en sväng. Signe fick ny pyjamas, en mössa och "haklappar" i tyg. Sådana som man kan ha  till kläder. Som typ en scarf om ni förstår vad jag menar..

Det enda som inte va nåt bra med den här helgen va att jag inte hann träffa Göran nåt. En liten sväng på torsdag kväll och en liten sväng igår kväll. Mer blev det inte eftersom han varit i Hede och jobbat hela helgen :-( Så jag längtar redan tills på fredag när han kommer hem igen. För i helgen ska han komma hem. Fyller ju år här i veckan och s har han ju inte träffat barnen på länge...

Nu ska jag läsa lite bloggar. Sen ikväll är det ju dax för Lipstick Jungle igen :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Är det du som skrivit i min blogg? :) Stod ingen andress eller så, så jag letar rätt elin nu haha :)

Kram

2009-08-25 @ 07:52:21
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0