10:10

Ja klockan är nu bara tio över tio och jag har varit uppe länge nu. Va ju tvungen att kliva upp tidigt för att få iväg ungarna till skolan. Kändes lite konstigt att gå upp så tidigt. är ju van att ligga kvar lite på morgonen och mysa med Signe. Men det va rätt skönt att kliva upp ändå. Gick ut och gick klockan åtta, sen har jag duschat, ätit frukost och nu sitter jag här. Så nu har jag ju hela dagen kvar att göra en massa saker. Måste nog ner på stan en sväng. Älsklingen fyller ju år imorrn och jag är inte riktigt klar med presenterna..
Och så ska jag ta mig ut och ta in lite rönnbär. Tänkte ha lite i glasburken på köksbänken. Blir nog fint nu så här till hösten. Och appropå hösten. Snart är det dax att putsa fönster igen mina vänner.. Blähh!!! Tyckte jag precis putsade dom.. Inte direkt sugen att börja igen :-(

H en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej igen :)

Vad äre för stl på dom då? :) Har du ingen bild på dom som du kan maila :)



Kram

2009-08-25 @ 12:49:35
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0