Äntligen fredag!!

Ja idag kommer älsklingen äntligen hem. Mycket senare än vad vi trott men han kommer iaf hem :-) Varit borta i två veckor nu. Ska bli så skönt att ha honom hemma i helgen. Och så har han ju fyllt år så vi vill ju fira han lite grann oxå..

Idag har jag och Maria varit och tränat igen. Funkar jättebra att ha med oss tjejerna. Så otroligt skönt att kunna träna och inte behöva fixa barnvakt hela tiden..
Sen när Signe sov mitt på dagen hann jag hänga tvätt, byta lakan i sängen, locka undan och dammsuga hela huset. Så när hon ska sova nästa gång ska jag hinna göra hamburgerbröd hade jag tänkt. MYcket godare med hemmagjorda. Och billigare. Måste ju tänka ekonomiskt så här i lågkonjukturen ;-)

Tänk om jag hade kunnat lagt mig på soffan och sovit en sväng med Signe. Är så jäkla trött. Kanske hinner en liten sväng innan barnen kommer hem. Får dom väl hjälpa till att underhålla Signe medans jag gör mat sen.
Måste bara byta på det lilla bajsmonstret först :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0