Hinner inte nu..

Ja det är dåligt med blogginlägg nu. Hinner som inte riktigt med mig. Varit fullt upp nu. I måndags va jag hos Petra hela dagen och låg ute och solade, igår va vi hos Maria hela dagen. Dom passade Signe medans jag va och klippte mig, och så kom Petra och Anna dit oxå. Så det blev långpromenad ovh lunch. Väldigt nice.
Idag ska Eva komma hit och passa Signe lite medans jag färgar håret. Köpte färg hos frisören igår för att inte riskera att vara grön i håret på bröllopsfotona. Så jag hoppas att det blir bra :-)

Imorgon ska Viktor vara här en sväng medans Petra är på begravning. Och efter det är det tydligen tänkt att vi ska gå upp på Hallstaberget. FY FAN säger jag bara. Jag kommer att dö. Så återkommer jag inget så har jag dött av utmattning på  väg upp på Hallstaberget hihi..

Nej nu är det dax för lite mat till skrotan igen. Ha en bra dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0